Älskad

Publicerat: 2010-03-01 Kl: 23:19:13 | I kategori: Allmänt




Det finns ingen som betyder så mycket  för mig som min älskade Jonas!

Han ställer alltid upp för mig
Han älskar mig för den jag är
Han är min bästa vän
Han tröstar och stöttar mig när jag som bäst behöver de
Han gör mig glad när jag behöver uppmuntras
Han bryr sig om mig så som ingen annan gör

Han är den bästa pappan till våra barn
Han är den finaste för mig

Vi har enormt kul...
Vi skrattar...
Vi gråter...
Vi upptäcker...
Vi lever ett helt underbart liv...

...Tillsammans!


Jag älskar dig Jonas!



Kommentarer
Postat av: Malla

Åh vad fint skrivet.... De e kärlek det. =)

Föresten, vad är det för vagn som ni har? Är det någon som ni kan rekomendera?

2010-03-02 @ 22:23:26
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Margareta Rosén

Vilka fina ord du skrivit om din kära Jonas.

2010-03-04 @ 14:50:08
Postat av: Din för evigt!!

Hej min älskade!! Detta var bland det finaste som skrivits. Jag älskar dig med hela mitt hjärta!!! Du och jag för alltid. Puss puss och många kyssar till världens underbaraste flickvän!

2010-03-09 @ 10:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0