Nytt och Nött

Publicerat: 2010-06-29 Kl: 00:17:14 | I kategori: Tips!


I Sala finns en underbar butik som heter Nytt och Nött!
Det var första gången som jag var inne i den butiken nu när vi var uppe i Sala under Midsommarhelgen.
Så fort jag kom in insåg jag att jag funnit ett smultronställe i Sala!
Åh så mycket fint!

Jag fick stora VILL HA begär där inne och mycket riktigt fick jag med mig lite fint hem också som jag ska visa er!

Hon som äger butiken har precis nyligen öppna en webbshop som jag har varit inne och tittat i!
Mycket fint finns de!
Jag blev så lycklig över att jag fick med mig detta smultronställe hem.
Nu behöver jag inte vänta tills jag ska till Sala varje gång för att gå in i butiken och hitta massa fint som passar hemma hos oss.
Nu kan jag kika in i webbshopen när jag vill! Bra va!
Tycker även att DU som också gillar Nytt och Nött, nya saker i gammal stil ska passa på att kika in!


Den fina butiken i Sala
Självklart kommer jag att besöka butiken vid varje tillfälle så jag befinner mig i Sala!


Mina fina inköp står på bordet. En tavla med både svartgriffeltavla och hönsnät med klädnypor,
ägghållare och en fin korg



Ägghållaren och den fina korgen matchar fint ihop och ska få en fin plats i köket


Här ska Tavlan snart få hängas upp och prydas!
Plats: Köket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0