Vaaaarmt!

Publicerat: 2010-07-12 Kl: 21:42:00 | I kategori: Allmänt


Det är varma dagar och nätter här just nu! Otroligt varmt och svårt att veta hur man ska kunna svalka sig. Barnen tycker det är jobbigt med värmen på nätterna men verkar sova rätt bra ändå. På dagarna så badar vi lilla poolen på tomten och badar vattenspridare. Klagar verkligen inte på denna medelhavsvärme som nått oss här i Sverige!! Det är underbart att man kan verkligen njuta av denna sommar. Tycker mest synd om Jonas och alla andra som behöver jobba i den här tropiska värmen! Det måste vara riktigt jobbigt!

I dagarna så har vi ju varit på Kolmården! bilder kommer därifrån! Jag lovar att ni ska få se! Till veckan när jag inte njuter av solen då ska ni få se bilder därifrån! Jag har även bilder från Skansen och Ekebobadet. Vi har varit på både dop och kalas och badat hos kompisar och åkt brandbil som jag har bilder ifrån!  Vi har underbara dagar just nu!

I veckan väntar massor med skoj och till helgen bär det av ner till Karlstad!

Njut av solen och gör det bästa för att svalka er och Drick vatten!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0