Julgransplundring och kalas!

Publicerat: 2010-01-17 Kl: 14:55:00 | I kategori: Levi


Ja julgranen har varit borta hos oss i en vecka nu så det är inte hos oss det är julgransplundring. Min farmor kom och hämtade Noel strax efter 12 idag för att åka med honom på julgransplundring. Noel har pratat om det hela morgonen. Han har varit väldigt tydlig med att han inte vill träffa tomten i alla fall =) hihi! Han verkligen sprang och satte på sig jackan och skorna och var alldeles överlycklig när hon kom och hämtade. Tror dom kommer få det riktigt roligt!

Jonas åkte iväg och tränade medan Noel ändå var iväg. Jag och Levi har busat här hemma. Han fick äta lunch själv igen och det avslutades med ett bad i handfatet! Han uppskattade de väldigt mycket. Nu ligger han och sover och Jonas har kommit hem. Noel är fortfarande iväg så jag misstänker att dom har skoj!

Ikväll ska vi hem till min morfar som fyller år idag! Det ska tydligen bjudas på middag tema utländskt! Spännande! Jag har suttit och knåpat ihop en liten present till morfar som jag tror kommer uppskattas! I januari kommer att att firas många födelsedagar då det är många som fyller år nu!

Grattis morfar på födelsedagen!


Helgen har annars varit lugn. Idag för första gången har Levis ögoninflammation helt försvunnit! Det tog tid men nu är den borta. Var även rädd att jag skulle få den men jag har klarat mig. Vi var hemma hela dagen igår. Jag har nog aldrig varit hemma så mycket som jag varit nu i början på dte här året. Känne rinte riktigt igen oss själva. Vi brukar alltid fara omkring! Dags att bli ändring på de nu när alla är friska!



Ska ner och leka med min älskade Jonas och vår minsta underbara son Levi
men först ska jag bjuda er på lite bilder från levis lunchbad!




Kommentarer
Postat av: Farmor Karin

Oj oj vilka härliga bilder. Jag njuter i stort! Hoppas ni får vara friska nu. Kramar Karin och Farmor Karin

2010-01-17 @ 17:04:09
Postat av: Therese Mamma till 2 pojkar

Fin bild på Levi..

Skönt ögonen är bra på båda nu...

2010-01-17 @ 19:10:26
Postat av: Angelica

vilken sötis som badar i handfatet :)

2010-01-17 @ 20:13:35
Postat av: Malin - Mamma till Leia

Sötnos =) en riktig liten fotomodell!

2010-01-17 @ 21:00:35
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har inte vågat mig ner till öppna förskolan ännu men ska försöka ta mig dit någon dag hade jag tänkt. Är det inte speciella tider som man är där med småisarna? Som inte är så små längre kanske :)

2010-01-17 @ 21:44:26
URL: http://sandr0o.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0