JA!

Publicerat: 2010-01-22 Kl: 14:09:05 | I kategori: Vardag


Fredag idag. Vi har tagit det lugnt hemma idag. Levi har sovit en längre stund och Noel har lekt och tittat lite på tv. Jag har fått ett erbjudande idag som jag tackat JA till och därför suttit och diskuterat lite fram och tillbaka så vi har inte hittat på något speciellt idag. Sköna dag. Jonas är nu hemma sen en timme tillbaka. Det betyder helg och vi har massor att göra.

Nu blir de iväg och lämna in min mobil som är trasig och sedan leta efter någonting till alla kalas-pojkar vi ska fira i helgen!


Bilderna från igår när jag och Jossan var på Stinsen ligger fortfarande på minneskortet så ni får vänta till ikväll eller imorgon med dem.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen!

Vad har du fått erbjudande om? :D

Ha en mysig helg

Kramkram

2010-01-23 @ 10:22:41
URL: http://sannaapannaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Låter spännande - grattis vad det än är!

2010-01-25 @ 22:04:48
URL: http://harligavardag.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0