En klar... en återstår!

Publicerat: 2010-02-23 Kl: 13:31:30 | I kategori: Levi


Imorse vaknade vi tidigt allihopa.
Tyvärr i den ljuva morgonstund hade ju Levi självklart bajsat ner hela sig.
Noel vaknade i samma veva och vi hoppade in i duschen allihopa.
Till frukost blev de havregrynsgröt. Noels nya favorit!
Lite lek på Noels rum innan de var dags att åka till förskolan.
Självklart då hinner Noel inte till toaletten innan han bajsar i kalsongerna.
Så efter ytterligare en duschning av Noel så kom vi äntligen iväg.
Levi skrek från de att jag började klä på honom tills de att vi parkerat bilen på Noels förskola.
Noel skulle vara ute när vi kom så han behövde inte klä av sig.
Han vinkade snabbt hejdå och började leka med sin bästa dagiskompis.

Jag och Levi åkte till K-rauta i Häggvik där Jonas var och köpte lite nödvändigt till jobbet.
Vi fortsatte sedan utan Jonas bort till Stinsen för att kika på Name It och jackorna som jag vill ha till barnen.
Hon förstod precis vilken jag menade och sa att hon skulle få leverans på dom redan idag.
Hon hade precis tagit mitt nummer och skulle ringa så fort dom kommit.
Precis då kommer Bring-killen med leveransen och vi packade upp lådan på en gång.
Helt underbar jacka! Mycket finare än jag trott!
Tyvärr hade hon inte den blå jackan utan bara den gröna.
Levi fick prova ut rätt storlek och sen köpte jag den gröna jackan till Noel.

Gick in på lindex och shoppade lite där med, Levi fyller ju snart år så present måste inhandlas.
Sen blev det in på Vinn (som snart heter Citygross) och handlade välling och barnmat.
Nu har vi nog Välling tills det är dags för Levi att sluta med välling! (30 liter)

Åkte hemåt och åt lunch. Levi låg och vilade i sin säng men somnade aldrig. Nu är han uppe och leker. Han är jätteduktig på att ställa sig upp utan stöd och sen sätta sig ner försiktigt! Han är en försiktig liten kille.
Har även hunnit beställa den blå jackan till Levi. Hoppas den är lika fin som den gröna!

Ikväll blir de träning igen för min del! Snart dags att hämta Noel också! Men först hänga tvätt!


Levi 10 månader

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Leia

svar: Ja de är så perfekt att ses så där mitt i veckan =) och fram för allt så himla trevligt!!

Trodde ni hade gått till bilarna efter H&M så jag och Leia gick hem =)

2010-02-24 @ 21:32:08
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0