Titt-ut!

Publicerat: 2010-02-01 Kl: 23:32:21 | I kategori: Vardag


Hej hopp!

Det blev dåligt med bloggning under helgen.
Hm... inte den bästa helgen planeringsmässigt!
(hm.. stavas de så...aja)
I lördags morse var det Babysim för Levi. Även denna dag utan kompisarna.
Levi saknar sina kompisar och önskar att alla blir friska nu!
Vi kanske till och med skippar Öppna förskolan på Onsdag för att inte bli sjuka inför vår Göteborgstripp.
Hm... får helt enkelt ta och klura på den.

Säg gärna till om det är någon som ska ner på onsdag förmiddag eller om alla blivit sjuka eller fått förhinder.

Ny vecka och på fredag åker vi till Göteborg. Idag har jag och Levi fikat med världens underbaraste, bästaste och roligaste Sandra! Jonas och Noel kom förbi sedan och även Moster Maddis som busade med Noel!

Jahopp har inte mycket att skriva mer än att säga hej! Imorgon ska Levi på 10 månaders läkarundersökning! Sen ska jag fika med min nya "kollega" inför mitt nya uppdrag. Ska bli spännande.

Dags att krypa ner i sängen. Godnatt på er!



Mina underbara lyktor lyser fint i vardagsrummet!





Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

lyktorna är jättefina :) jag kommer på onsdag. Mio är hur frisk som helst, så det blir öppna förskolan och babysim för oss den här veckan :D:D



Igår när vi skulle till öppna var det stängt PGA sjukdom så hoppas de e öppet imorgon

Kram!

2010-02-02 @ 08:29:06
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Åh vad fint dom lyser =) Nu vill jag flytta in i mitt hus & tända mina :-) Vi kommer inte... HAde tänkt det först.... Hoppas att ni får skoj i gbg =) Kramar

2010-02-02 @ 10:09:07
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Leia

Va fint de blev med lyktorna=)

2010-02-02 @ 15:26:46
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman! Tack för fikan, är alltid lika mysigt att träffa er! Har alltid kul med er. Hoppas det inte går för lång tid tills nästa gång! Puss!

2010-02-02 @ 16:12:55
Postat av: Malin - Mamma till Leia

Just d, vi kommer oxå till öppna imorn (onsdag) =)

2010-02-02 @ 20:23:16
URL: http://leiaochmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0