Överraskning

Publicerat: 2010-02-13 Kl: 14:11:43 | I kategori: Våra Äventyr!


Eftersom det är Alla hjärtans dag imorgon så var inget planerat till idag.
Jag trodde vi skulle ha en mysig kväll med familjen och titta på Melodifestivalen.
Men nej så blir det inte!
När jag kom hem från babysimmet med Levi så bad Jonas mig att gå och packa.
Varför undrar jag då såklart!!!
Då har min älskade underbara sambo bokat in en hel del överraskningar för kvällen och natten.
Jag blev så överraskad och chockad att jag började gråta. Glädjetårar förstås!
Det enda jag fått veta är att barnen ska sova hos farmor och farfar och att vi inte ska sova hemma!

Så nu åker vi.. hm... ja jag vet inte! hihi


Vår nya fina hyllor i vardagsrummet

 


Ha en underbar alla hjärtans dag allesammans!

Krama om era nära och kära!


Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

åh va fint ni har i vardagsrummet. hoppas ni har det mysigt ikväll :)

kram

2010-02-13 @ 18:55:54
URL: http://miogavric.blogg.se/
Postat av: Linda

Guuud vad mysigt och gulligt av honom!! Hoppas ni har haft det härligt!

2010-02-14 @ 18:59:46
URL: http://harligavardag.wordpress.com
Postat av: Margareta Rosén

Vilken härlig överraskning din underbara Jonas fixat för dig. Hoppas ni haft en mysig alla hjärtans-helg. Kram

2010-02-15 @ 10:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0