Noel 3 år!

Publicerat: 2010-08-15 Kl: 22:15:01 | I kategori: Allmänt


Känns helt sjukt att ha en 3-åring hemma. En ibland väldigt trotsig sådan. men det förstår nog alla som har eller har haft en 3-åring hemma. Men inte att för glömma alla dessa underbara kommentarer som spritter ur mun på dem :)

Idag har vi haft 3-årskalas för Noel med hans kompisar! Tack ni som kunde komma! :) Noel blev så glad för alla presenter att han använt alltihopa! :) Förra helgen var det kalas för släkten! Tack alla ni som kunde komma då och fira! Det betyder mycket att ha så underbara människor runt omkring sig! Det är Er jag vänder mig till och känner mig trygg hos när det känns svårt!

Den här veckan har jag börjat mitt nya jobb och trivs otroligt bra! Har verkligen längtat och sett fram emot de och nu är vi äntligen igång! Levi har haft inskolning på förskolan och har sin sista dag imorgon innan han börjar på riktigt. Det har gått över förväntan för Levi på förskolan och det känns verkligen skönt! Noel tycker det är skönt att få vara tillbaka hos sina kompisar!

Mer privat än såhär kommer de inte att bli på den här bloggen i fortsättningen. Får väl se hur jag känner lite framöver men just nu så lägger jag nivån här! :)



Noel 1 dag gammal

 

Noel 2 månader


3-åringen som kan köra trampbil själv


Kommentarer
Postat av: Josephine- Mamma till Elika & Nick

Härliga Noel!!! Kommer aldrig glömma första mötet på BVC :-)

2010-08-16 @ 20:43:06
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: sanna

ååh va söt!! haha läskigt o se hur mkt de växer på endå så pass kort tid!!! =) Grattis iaf lilla noel

2010-08-18 @ 11:31:01
URL: http://sanini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0