Stinsen

Publicerat: 2009-09-17 Kl: 22:34:22 | I kategori: Levi


Imorse efter att vi lämnat Noel på förskolan inväntade vi besök. Nämligen Michelle och Mio som skulle komma hit. Michelle ville kika på vårat hus så grabbarna låg nere i vardagsrummet på lekmattan med alla leksakerna medan vi gick husesyn. hihi tror visst dte var någon som fick en stark längtan efter att få flytta! Snart är det eran tur! Efter dte packade vi in oss med barnen och vagnarna i Michelles bil och begav oss till Stinsen. Det var dags för lite miljöombyte. Så kul är dte inte att se Väsby centrum dag ut och dag in (okej så ofta är jag inte där). Vi gick runt där och kikade i affärerna. Jag tror att vi båda har samma favoritbutik i Stinsen nämligen Bubbel. Åh så fina kläder dom har där! Men idag blev dte ingen shopping för min del. Känner att jag måste ha bestämma vad som ska handlas den här månaden innan så att man inte handlar kläder som barnen inte behöver. hm... kan det vara för att jag nyss såg lyxfällan! I alla fall. Michelle hittade dte hon var ute efter och efter lite shopping blev vi hungriga och åt lunch. Levi som absolut inte ville sitta i vagnen idag fick sitta i bärselen och han väger ju bra mycket nu så det börjar bli riktigt tungt långa stunder. Men han satt i barnstolen och tittade medan vi åt varsin sallad och pratade massor! Klockan hade då blivit så mycket att det var dags att åka hem för att hämta hem Noel från förskolan. Tack Michelle och underbart söta Mio för idag. Det gör vi gärna om flera gånger!


Levi 5½ månad
Bilden är tagen tidigare i veckan

Levi har blivit jätteduktig på att äta. Hans rutiner ser ut som följer Gröt på morgonen och på kvällen och burkmat till lunch. Kombinerar det med amning fortfarande men den har vi verkligen trappat ner på. Tror även att levi får sin tredje tand väldigt snart. För han har varit klängig och gnällig i några dagar så vi hoppas de går över och att tanden vill spricka fram. Juste jag har ju glömt att berätta, Levi har ju blivit jättestadig på att sitta men han har vid flera tillfällen ställt sig eller försökt ställa sig i krypställning! Min lilla plutt är snart redo att utforska världen på sitt eget lilla vis!

När vi kom hem efter hämtningen var vi ute och lekte. Levi som bara sovit ca 30 minuter idag ville verkligen inte att vi skulle vara ute. Han ville bara bli buren eller busa med Noel. När Jonas kom hem blev de middag och sedan kom barnens morfar som skulle vara barnvakt åt båda två medna vi skulle åka på föräldramöte på förskolan.  Jag är så nöjd med valev av förskola till Noel!!! Vilken underbar personal och föräldrarna som har barn på samma avdelning är hur trevliga som helst!!!

Det hade gått jättebra hemma för min pappa att vara barnvakt. Även min lillasyster hjälpte till efter hennes träning!! Tackar!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh ja på bubbel finns det mkt snyggt,gilla

Så söt bild på Levi, så lik noel där.

(du ju kan skriva din mailadress så skickar jag

nya bloggadressen samt lösen)

2009-09-18 @ 09:21:32
URL: http://espritgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0