Liberoklubben

Publicerat: 2009-09-09 Kl: 20:36:51 | I kategori: Tips!


Som erfaren mamma så vet man att blöjor är det rykande åtgång på! Det har nog ingen missat vid det här laget. Dessutom är det väldigt dyrt i längden med blöjor och förr oss småbarnsföräldrar som är föräldralediga är inkomsten inte skyhög. Då kan det vara bra med lite hjälp på traven. Som trogen "Libero-blöj-användare" kan jag varmt rekomendera deras blöjor såklart (!), men oxå deras Liberoklubb. Som medlem får man rabattkuponger hemskickade lite titt som tätt. Vilket gör att kostnaden för blöjorna minskar! Men vill inte ha bra blöjor till bra pris! Jag har testat Pampers blöjor men är inte alls lika nöjd som med Liberos blöjor!

Man kan även samla poäng i klubben som man sedan kan köpa för i deras poängshop! Så man kan alltså förena nytta med nöje. Köpa blöjor, skicka i symbolerna och för att senare kunna köpa något i deras poängshop! Kika gärna på deras hemsida! Jag kan tacka dom för hundratals sparande kronor som istället kan gå till annat kul!

Läs om klubbsidan HÄR!

Bilden lånad härifrån

 

Dessutom trillade det ner ett brev från Liberoklubben att jag hade ett paket från dom att hämta ut från Lindex, helt gratis! En box fylld med allt ifrån blöjor och liberos egna tvättservetter till en liten boll och strumpor

Up&Go blöjor
Tvättservetter
Neccesär med barnolja och schampoo
Engångshaklappar
Boll
Strumpor
Bindor
Information

 

www.libero.se
Bäst på Blöjor

Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

JAg håller verkligen med dig =) Libero är bäst!!!

2009-09-09 @ 20:59:11
URL: http://www.wwwmammatillelika.blogg.sew

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0