Glädjen is no more

Publicerat: 2009-09-10 Kl: 08:12:34 | I kategori: Allmänt


Jonas ringde mig för en stund sedan. han bad mig att åka förbi Glädjens restaurang. Varför undrade jag. Han svarade mig genom att säga Glädjens i no more. Inatt brann hela Glädjens restaurang ner i Upplands Väsby. Däckfirman som låg bredvid, Dialect buktiken låg där oxå. Allt brann ner till grunden =( Glädjens Restaurang har nyligen nyöppnats som nyrenoverad. Tyvärr misstänker dom att branden var anlagd!

Ni kan läsa om det här på Aftobladet.se


Uppdaterat!

Efter att jag lämnat av Noel på förskolan så åkte jag till Glädjens Restaurang för att titta. Måttes av en hemsk syn. Det var nerbrunnit till grunden. Tacket har fallit igenom och det ligger bråte överallt. Allting är svart och täckt av sot. Brandmännen stod fortfarande och höll på att släcka det sista!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0