Tupperwarekvällen!

Publicerat: 2009-10-14 Kl: 09:49:21 | I kategori: Tips!


TACK ALLA NI SOM KOM IGÅR!!!

Det var otroligt roligt att så många ville och kunde komma. Jag tror att flera av oss blev lite fattigare i plånboken men rikare för livet, då Tupperwares produkter har livstidsgaranti och är riktigt bra produkter. Använder alltid Tupperware när jag bakar och förvarar torrvaror exempelvis. Nog pratat om Tupperware så hade, i alla fall jag, riktigt trevligt igår. Vi satt och pratade och fikade långt in på kvällstimmarna. Tack alla 17 som kom. Det här måste vi göra om någon gång! Längtar till nästa...

Tyvärr togs inga bilder igår. Eller jo två stycken tog jag och det på lilla Mio som prövade Levis gåstol. Michelle har du prövat sätta ner honom i gåstolen hemma nu?!


Kommentarer
Postat av: michelle - mamma till mio!

hahaha min lilla sötnos :)

ja nu har jag provat gåstolen hemma, sänkte den så nu funkar den jättebra. det var supertrevligt i tisdags, det måste vi göra om!

förresten, kan du typ "stryka" mig på öppna förskolan på fredag, vi hinner itne komma dit för dom ska montera ner våran trappa på morgonen kl 10! Tråkigt :( kramar!

2009-10-15 @ 11:07:05
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0