Maskerad

Publicerat: 2009-10-14 Kl: 10:11:23 | I kategori: Noel


Imorse när vi vaknat och ätit frukost så började det snöa igen. Är det verkligen på gång att bli vinter nu?! Måste köpa vinterskor till Noel. Overallen är redan lämnad på förskolan.



Men idag kommer overallen inte att komma till använding på förskolan. Idag har dom nämligen maskerad och håller sig inne. I alla fall på förmiddagen. Jag frågade ju er om ni kunde gissa på vad Noel skulle klä ut sig till och för er som var här när noel firade sin 2-årsdag var det nog inte så svårt! Självklart är han en... Busig liten Emil i Lönneberga! han fick en Emil-kostym av mormor i födelsedagspresent och den passade perfekt till daagens maskerad då dom har tema Astrid Lindgren på förskolan.

Så här fin Emil lämnade jag på förskolan imorse


Noel som Emil i Lönneberga på förskolan den 14.10.2009


"Byssen" är min som jag fick av mamma och pappa när jag var i Vimmerby på Astrid Lindgrens värld. Om ni kikar riktigt noga på bilden ovan så kan ni skymta "Mikaela" ingraverat på den.

Kommentarer
Postat av: Farmor Karin

Åhh vad fin Noel är som Emil, dom är ju lika som bär.Levi är lika glad på varje bild och blir rundare vartefter. Ha det gott! Farmor Karin

2009-10-14 @ 22:26:37
Postat av: Margareta Rosén

Vilken jätte fin Emil du blev. Hade ni roligt på maskeraden? Kramar från Margareta o Arne

2009-10-18 @ 16:00:11
Postat av: Kevins mamma Mia

Du har blivigt utmanad i min blogg! (:

2009-10-18 @ 17:40:38
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Linda Schneider

Jag utmanar dig i min blogg!!

2009-10-18 @ 20:21:12
URL: http://lindaschneider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0