Vi blir bara fler och fler!

Publicerat: 2009-11-19 Kl: 14:08:50 | I kategori: Allmänt


Igår var det onsdag och ja som jag alltid skriver som ni säkert lärt er vid det här laget så betyder onsdagar Öppna förskolan och luncha med alla mammor och bebisar efteråt. Efter att jag lämnat Noel på förskolan så åkte vi och hämtade upp Michelle och Mio och åkte sedan ner till Öppna förskolan. När Michelle packade in Levi i bilen så var han jättetrött och lite små gnällig och mammig för vet ni ad han sa?! Han sa Mamma jättetydligt 2 gånger!!! Lycka eller vad! Han hade sagt dte redan vid frukosten och han sa även pappa flera gånger. Så nu kryper han runt hemma och säger mamma och pappa! hihi

På Öppna förskolan var redan Jossan och Nick och Tess och båda hennes barn. Efter sångsamlingen smet Tess iväg med nattis som skulle på tandläkarbesök så vi passade Colin. jag gick runt med honom en liten stund, han var trött, så jag la ner honom i "myspölen" och han somnade på en gång. Levi kröp runt som vanligt. Igår kröp han in i hyllan där alla leksaker står! Bildbevis finns!
Tess och Nattis kom tillbaka så gick Nattis och målade innan vi alla började bli hungriga. Levi somnade så fort jag la ner honom i vagnen.





Levi och Nick                Mio


Colin sover i "myspölen", Mamma Tess och Nattis!


Levi kryper in i hyllan och Leker!


Utanför öppna förskolan började dom göra iordning inför vaccineringen som skulle börja på eftermiddagen hos BVC. Gick fram och frågade hur dom gör med barn. Dom vaccinerar barn från 6 mån till 5 år om man vet att dom inte reagerar på ägg speciellt! Hm.. svårt att testa på Levi men hon sa att man kunde testa med mjölkprodukter oxå! Vi får se helt enkelt! Hur ska ni andra göra?! Vaccinera eller inte?!

Uppe på Waynes blev vi ett riktigt stort gäng tillslut. Jossan och Nick, Tess och Nattis och Colin, Michelle och Mio, Linda och Meja, Malin och Leia. Lite senare kom även Malin och Mia och lilla Elliot såklart! Alla ville fram och kika på lilla trollungen. Så söt! 1 vecka gammal bara! Vi satt och pratade en massa och skrattade och hade riktigt roligt. Vi börjar verkligen bli många och riktigt roligt har vi oxå! Så kul att lära känna alla och alla bebisar! Barnen somnade om varandra och var riktigt snälla och busiga som samma gång. Älskar verkligen våra traditionella Onsdagar! Vi bestämde även att träning på Torsdag (idag alltså)! Klockan gick fort och dte var dags att skiljas åt. jag lämnade av Michelle och Mio innan vi åkte och hömtade hem vår skrutt Noel! Han hade jätteroligt när jag kom! När jag höll på att packa in oss i bilen så kommer helt plötsligt en camoflage färgad bil inrullande. Det var Jonas som kom för att möta upp oss! Så roligt! Så vi åkte hem och myste hela familjen!

Mamma Mia med sin underbara lilla Elliot!


1 vecka gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0