BVC

Publicerat: 2009-11-02 Kl: 21:15:46 | I kategori: Levi


Idag var vi som jag skrev tidigare (några inlägg nedan) på BVC med Levi som hunnit bli hela 7 månader och en vecka! Jag som brukar vara så punklig med alla besök. Fast nu kom ju Sundsvallresan i första hand!
Levi väger nu 10 005 gram och är 70,6 cm lång. Men goa lilla beis växer på lika bra som alltid! Kryper gör han nu oxå så han lär väl inte gå upp lika mycket i vikt nu när han kryper omkring.

Efter besöket gick vi hem till Jossan och barnen. Elika är ju ledig på måndagar. Levi somnade i vagnen på en gång och när vi kom fram så sov även Elika och Nick så vi hann fika och prata om allt! =) Åh vad vi kan tjattra =)
Elika vaknade först och blev helt sprallig när hon såg mig! Sötungen. Hon fick sitta och fika med oss! Efter de vaknade Nick och oj vad stor han blivit! Känns som jag varit borta hur länge som helst!! Han var verkligen helt förändrad och blivit en riktigt liten stadig kille! Sist men absolut inte minst (snarare tyngst, haha) vaknade Levi. Så härligt att se dessa underbara barn varje gång. man blir så glad och full av liv! Fick såklart längtan efter Noel då som fick vara med Jonas som hämtade honom från förskolan. Han slutade tidigt idag. Skönt med en mjukstart!

Imorgon har jag och Jossan planerat en liten tripp!! hihi mer om det senare. Det blir ingen träning för mig på Sats baby nu när Levi börjat krypa. Känner även att jag kommit igång riktigt bra med träningen på egen hand att den ger mig mer! 2 ggr i veckan på 8 veckor! kontinuerligt på sats såklart! Inte illa va?!


Levi 7 månader






Kommentarer
Postat av: Josephine, Mamma till Elika & Nick

Hihi... JA tyngst är han säkert ;-) tack för i dag alltid lika mysigt =)

2009-11-02 @ 21:48:21
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0