3barnsmamma för en dag!

Publicerat: 2009-11-23 Kl: 13:59:48 | I kategori: Allmänt


Imorse klev jag upp 6.15. Jonas kom upp strax efter. Tess ringde vid 06.30 ich sa att dom var på väg. Hon berättade att Michelle låg och sov när hon ringde så hon ville kolla att jag var vaken. =) Nattis vinkade hejdå till mamma och sedan satte vi oss i soffan och tittade på barnprogrammen. Riktigt mysigt att gå upp så tidigt och bara ta det lugnt. Jonas åkte till jobbet. Noel och Levi låg fortfarande och sov. Levi vaknade vid 7.30 och Noel vid 8. Jag och Nattis gick upp för att väcka Noel. Då låg han redan vaken. Blev frukost för mina barn och vid 9 tog vi frukstund!



Noel och Nattis lekte på varsitt håll. Ibland kunde man höra ord som Dumma Noel och Dumma Nattis! Dom bråkade om leksakerna. Men det var snabbt över. Vid 9.30 klädde vi på oss och gick ut och lekte i trädgården. Jag passade på att kratta löv medan Levi satt i vagnen och Nattis och Noel lekte. Dom åkte på Noels bilar och trehjuling, grävde i sandlådan och lekte med vattnet. Vi gick även på snigeljakt! Nattis som ville! Vid 11 började vi gå in och påbörja Lunchen.



Nattis såg ut att somna vid matbordet och Noel skulle hjälpa till med allt som vanligt. Vi åt pasta fingrar, korv, majs och ärtor. Noel åt korven och ärtorna och majsen och Nattis åt pasta fingrarna. Ja vi hade pastan på fingrarna och åt! Hahaha! Efter lunchen plockade jag iordning allting. Alla fick ny blöja och sen var det dags att sova. Levi ville inte sova men han lås i sin säng och små pratade. Nattis och Noel fick ligga inne i Noels säng. Båda två var trötta och jag blev förvånad över hur lätt det gick. Till en början skulle dom ju titta på varandra och prata och ha sig. Men Nattis somnade först och efter de var jag tvungen att ta Levi som inte ville ligga kvar i sängen. Noel somnade strax efter. Nu ligger båda och sover. Levi kryper runt. han blir trött han med snart!


Så här sött sover dom just nu!

Snart tror jag att Michelle kommer förbi med sina två barn Mio och Colin och Malin och Leia skulle oxå komma förbi!

Vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Åh vilken mysig dag ni haft:) bra träning för dig;) Kramar

2009-11-23 @ 15:11:28
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Sandr0o

Jag fullkomligt älskar tapeten helt enkelt :) Jag har varit på tapetjakt hela dagen och jag blir tokig. Hittade faktiskt inte ens någon som liknade den, typiskt!

Japp, vi ska äntligen flytta tillbaka till Väsby ;D

2009-11-23 @ 20:46:30
URL: http://sandr0o.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja ni verkade verkligen ha haft det bra. Skönt att hon skötte sig:-)

Tack ännu en gång underbara vän!!!

Kramisar

2009-11-24 @ 17:16:05
URL: http://www.tessliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0