Och vi fortsätter gå...

Publicerat: 2009-05-12 Kl: 10:06:32 | I kategori: Allmänt




Imorse vaknade vi av att solen lyste och vem blir inte lycklig av att få kliva upp då. Noel var alldeles gosig på morgonen och ville kramas massor. Levi han sov för fullt för han var vaken redan vid 4-tiden. Det blev Havrefras med mjölk för Noels del till frukost! För min egen del fick frukosten vänta. Vi klädde på oss och gick ut i solen för att gå till dagis. Även idag blev Noel ledsen när mamma och levi skulle gå. :-( Känns så jobbigt att lämna honom så. Jag vet ju att det är fel att ta med honom hem bara för att han blir ledsen men det känns verkligen fel att lämna honom när han är så ledsen...

Efter lämningen var det dags för lite motion. Kändes riktigt härligt att vara ute och gå kl 8.00 på morgonen när solen lyser! Idag blev det en lite längre promenad. Jag kände mig nämligen pigg efter 3 km så jag tänkte att vi fortsätter väl att gå! hihi

Distans: 5,4 km
Tid: 54 minuter

tid/km: 10:04

Idag ska jag och Levi äta lunch med Jonas innan det är dags att hämta Noel. Han får ju lunch på dagis och jag hämtar honom när dte är dags att sova för dem andra. Han går ju 8-11.45 mån-tors.

Pappa och son, 6 veckor liten Levi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0