Landet

Publicerat: 2009-05-22 Kl: 12:06:48 | I kategori: Allmänt


Japp! Det är här vi är just nu! I onsdags eftermiddag hämtade vi upp min pappa och begav oss ut mot landet! Så härligt mednågra lugna dagar! Jonas är ju i malmö och jobbar och kommer hem sent ikväll. Så jag och mina barn och Moffa åkte till landet! Igår hade vi en härlig dag. Vi klippte gräsmattan med en åkgräsklippare, känns som man åker veteranbilarna på grönan! Finkammat kanterna med trimmern, åkt en massa massa fyrhjuling! Noel har ju fått en alladeles egen fyrhjuling! En liten 50 kubikare! Igår lärde han sig att köra den själv. vi ställde ner gasen så att den nästan "kröp" fram när han gasade fullt. Självklart har han hjälm på sig när han åker och vi håller i säkerhetslinan som bara är att dra ut så dör den! Han är så duktig min lilla fyrhjulingsförare!

Levi han har haft det riktigt bra. Sovit mestadels av tiden och fått massa uppmärksamhet. Vi har grillat och pysslat med en massa här ute på landet. Firat har vi oxå gjort! :-) Varit på grillfest har vi hunnit med oxå. Älskar verkligen livet ute på landet. Det är lugnt och skönt, inga grannar i närheten, bara sitta och lyssna på fågelkvitter vinden genom skogen och fyrhjulingen och glada Noel skratt! Det finns inget härligare än att kunna vara utomhus så mycket och Noel kan springa runt och hämta stenar och pinnar. Köra bobbycar, trambil och trehjuling! Skulle kunna stanna här i flera dagar till!!

Livet är så underbart! Nu längtar jag tills vi flyttar och kommer ha en alldeles egen tomt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0