6 veckor

Publicerat: 2009-05-12 Kl: 10:14:31 | I kategori: Allmänt


Igår var vi på BVC med Levi efter vår promenad. Nu väger han 5220 g och 59 cm lång. Lika lång som dom mätta han förra gången. Men det var en annan sköterska som gjorde det då på en annan mätbräda. Ja huvudsaken är ju att han ligger fint på sin kurva och det gör han nu efter andra mätningen på 59 cm :-) hihi Nu har han snart gått upp 1 kg och växt hela 5 cm från födelsen.

Nu börjar man verkligen få kontakt med honom. Han ler och följer med blicken när man pratar med honom och han ger små ljud ifrån sig och man känner sig verkligen älskad! Mammas lilla skrutt! Tänk att jag har nu två barn att älska över allt annat! Jag har ju självklart Jonas oxå som jag älskar över allt annat!

Levi i mormors famn i lördags!



Glöm inte att läsa inlägget under oxå! I eftermiddag kommer receptet som jag utlovat! Håll utkik!

Kommentarer
Postat av: mamma till miooo

ja just ja :P lilla levi också var också där.. han låg ju gömd i vagnen. jättekul att träffa er där.

ja vi letar och letar, men hittar inte mkt alltså.

vart har ni hittat erat hus och när flyttar ni?



kramar

2009-05-18 @ 08:12:56
URL: http://miogavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0