Välkommen H.E.A.T

Publicerat: 2009-03-16 Kl: 10:19:40 | I kategori: Allmänt


Stod det vid stora entrén när vi kom ner till Väsby centrum igår! Vi hade varit iväg på en grej med Jonas pappa och skulle nu ner till centrum för att ta en fika. Klockan 15.00 skulle Väsbygruppen H.E.A.T spela på scenen! Tidigare hade Alcazar  och Starpilots Johan Bekker varit där. Vi satte oss på Waynes. Mötte upp mamma och Erica oxå! Noel somnade på en gång i vagnen. feberfri för första dagen på väldigt länge nu. Men orken fanns inte riktigt där. Det kommer säkert att ta några dagar innan han är tillbaka igen! Hoppas bara han hinner bli sig själv innan bebisen kommer.

Lillasyster och Storasyster



Efter Heat spelat två låtar var det skiv- och singelsignering. Jag Jonas och Noel gick in på lindex och kikade lite amningsbhar och bebiskläder! När erica fått sin singel signerad åkte vi hem till mamma maddis och Erica och åt supergod lasagne. mums vad gott det var! Noel petade mest i maten men fick i sig lite grann. Vid 19-tiden åkte vi hem. Noel började bli väldigt hostig på kvällen och det gjorde att han inte riktigt kunde komma till ro och somna. Han drack välling för första gången på över en vecka. Tillslut gick vi och la oss hela familjen tillsammans. Det tog ett tag innan Noel somnade. stackarn Hoppas verkligen att han blir helt frisk och kry snart!

Idag är det Måndag och jag är hemma från jobb. Nu är det bara att vänta in bebisen =) v.39+2

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Åh =) Vilken härlig dag, gott med lasagne.

2009-03-16 @ 10:44:24
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Mysig dag ni verka haft.. :-D

Skönt att höra Noel börja bli pigg igen..



Hoppas er lill bebis kika ut snart.. :-D

2009-03-16 @ 11:26:28
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Tess

Tack för omtanken. Man ska vara glad att man lever.

Skönt att Noel e på bättringsvägen. Nattis har oxå varit sjuk men hon fick vara på förskolan idag, ska hämta henne snart. Hoppas allt har gått bra.

Hur känns magen e det nått på g? Räknar ner med dig:-)

Kram från oss alla.

2009-03-16 @ 13:13:33
URL: http://www.tessliv.blogspot.com
Postat av: Kevins mamma Mia!

Härligt! Mår Noel bättre! Nu räknar vi alla ner! Hopaps på ett mess när hur var som helst på dygnet!

Lycka till gumman!

Kramar

2009-03-16 @ 19:23:42
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Malla

Åh vad spännande det är med lilla bebisen i magen nu. Det pirrar till lite i kroppen min varje gång jag tänker på er och vad ni får gå igenom. Hihi.

Lycka till nu, snart är ni 4.



KRAM KRAM

2009-03-16 @ 20:36:54
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Lisa

kikar in lite här. Spännnade med bebis snart =)

Lycka till!

2009-03-17 @ 10:58:30
URL: http://espritgirl.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo då magen mår bara bra....sparkar för fullt o har sig. Svårt att sova på nätterna.:-)

Skönt att ha honom hemme innan bebben kommer. Jag jobbar tyvärr i 2 veckor till sen kan jag oxå ha Nattis hemma lite då o då. Skönt att bara vara hon o jag. Sen har man inte riktigt den tiden tror jag.



Hoppas allt e bra med er.

Kram kram

2009-03-18 @ 08:19:30
URL: http://www.tessliv.blogspot.com
Postat av: Erica....lillsyrran

tjena storsyrran...jag älskar dig fett mycket!!!!!<33

det var kul i centrum...asså när vi kollade på H.E.A.T. DOM VAR BRA!!!!

jag kan inte fatta att du tog den bilden!!<3

men jag kan fortfarande inte fatta att jag ska bli moster igen<33!!

KRAM KRAM PÅ DIG LOVE YOU PUSSPUSS<333<33<3

MVH lillsyrran erica

2009-03-18 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0