Nedräkning

Publicerat: 2009-03-08 Kl: 11:36:41 | I kategori: Allmänt


Igår så gick vi in i v. 39! Så idag är jag alltså i v. 38+1. Känns fortfarande konstigt att det är så nära. Men jag tror att det beror på att jag fortfarande jobbar! Har inte tid att fundera och tänka på förslossningen just nu. Får hoppas att bebisen vill stanna inne några dagar till så jag får jobba färdigt först! Haha! Jonas tycker jag är dum som tänker så. Han tycker att jag ska vara förberedd redan nu. Det har han nog rätt i men det känns fortfarande långt borta även fast så nära...


12 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Snart har du bebsien hos dig =)

2009-03-09 @ 17:16:48
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0