MVC och lite shopping

Publicerat: 2009-03-13 Kl: 12:05:07 | I kategori: Allmänt


Igår så öppnade jag på jobbet. Egentligen skulle jag stänga men fick ändra tid då jag bokat in annat på eftermiddagen som sagt. Det blev bestämt i måndags att jag skulle jobba torsdag och fredag oxå. Men det gick så bra att byta. Jobbade 6,30-13,45 då vi hade bokat in samtal på Noels förskola. Ett efter-inskolningssamtal. Men eftersom Noel fick 40,5 graders feber igår igen så fick Jonas gå själv på samtalet. (Det var ju han som hade inskolningen) Noels temp låg och pendlade mellan 38-39,5 grader efter att Jonas gett honom alvedon. När Jonas sedan kom hem efter samtalet gjorde jag mig iordning för att åka ner till MVC!

MVC gick det jättebra! Min BM Var så imponerad av mig att jag fortfarande orkade jobba och såg så otroligt pigg ut för att bara ha en vecka kvar till BF! Kändes riktigt skönt att höra det måste jag säga. Igår var det min sista arbetsdag då jag är hemma med Noel idag! Vi mätte i alla fall magen och det visade SF-Mått på 35-36cm och hjärtljuden låg på 148 slag/minut.
Blodtrycket var bra 120/75
tror jag det var. Efter de satt vi och pratade en massa om förslossningen som stundar och hur Noels förlossning var och hur vi ska göra med Noel när bebisen kommer. Det var verkligen skönt att få prata med henne. Tycker så otroligt mycket om min BM så dte känns faktiskt lite sorgligt att dte nu närmar sig slutet av graviditeten. Alla besök har varit så positiva och bra! Längtar ju såklart till bebis men ändå! Fick en ny tid till Bm den 24 mars! Alltså BF+4. Noel kom på BF+4

Efter besöket strosade jag runt i centrum en stund innan jag skulle åka hem. Gick in på Name It som har 50% på allt i hela butiken och såg att dom fått in nya kläder. Fastnade för en body och byxor till bebis och en tröja till Noel! Åh så nöjd jag är över mina köp! Ni ska få se bild!



Body, stl 56 Do not mess with me, vit
Byxor, stl 56
gröna
Tröja, stl 92
Jeg er blevet storebror
(upplever att Name Its kläder är lite mindre i storleken)
185 kr för allt tyckte jag inte var så farligt 369kr ordinarie pris

Vad tyckte ni om kläderna!?

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Skönt allt gick bra hos bm och att bebis kika fram innan ni ska dit igen.. :)

Fina inköp till bebi´s och noel.



Hoppas noel är piggare idag

2009-03-13 @ 12:35:58
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Så söta barnen kommer bli =)

2009-03-13 @ 12:51:11
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0