BF+5

Publicerat: 2009-03-25 Kl: 12:37:37 | I kategori: Allmänt


5 dagars övertid! Nu börjar jag känns mig riktigt less på att det aldrig händer något! Vaknade vid 6-tiden imorse med värkar var 10:e minut! Dessa avtog vid 11-tiden till min besvikelse! Men äntligen känner jag att någonting är på gång att hända vilket känns otroligt skönt! Nu ska jag passa på att vila medan Noel gör de! Jonas är hemma nu och ska ta hand om mig och Noel!

Ikväll blir det Våfflor till middag dagen till ära! Det är ju nämligen våffeldagen Idag! Min mamma vet att jag älskar våfflor och föreslog att vi skulle äta våfflor hemma hos oss tillsammans! Det tackar man inte nej till!

Nu ska jag vila sen kanske vi går ut en sväng på eftermiddagen. En promenad som kanske får igång det hela igen!

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Mums.. med våfflor.. :D

Nu hoppas jag verkligen att de dra igång snart för dej så lillebror till Noel kika ut...

2009-03-25 @ 19:54:23
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0