Baka baka liten kaka...

Publicerat: 2009-07-08 Kl: 01:01:06 | I kategori: Allmänt


Hihi! Det är jag det! Nu har jag precis bakat färdigt! Jonas önskade sig lite fika till imorgon när han och hans 2 arbetskamrater ska åka till Västerås och jobba! Självklart ställer man ju upp på det! Det blev lite allt möjligt smått och gott! Hoppas verkligen att det ska smaka både på vägen dit, under dagen och på vägen hem!

Daimrutor, Drömmar, Brysselkakor och Kanelkakor!



Tyvärr är bilden tagen med min mobilkamera då min digitalkamera har fått fötter



Idag har vi varit och uträttat massor av ärenden! Och kikat på en stor present till familjen, hihi! Men det tänker jag inte tala om för er!

Kommentarer
Postat av: Josephine *Elika & Nicks mamma

Gud så gott det ser ut... :)

2009-07-08 @ 15:37:16
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Åh vad snäll du var som bakade massor!

2009-07-09 @ 19:46:41
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Farmor Karin

Hej och Grattis Trio André. Det råkar vara era namnsdag idag...tusen kramar! Jag chattade med Jonas igår och hörde att ni planerar att komma till Portila nästa helg...jättetrevligt. Ni kan sova i rummet där det finns en dubbelsäng och en 80 cm bred för Noel. Levi har väl annat med. Jonas sa fredag till måndag, jag sa att det kanske är bra att passa på att pusta ut några extra dagar, det blir ju mycket med flytt sedan. Ni gör som ni vill hur som. Lisö står ju till ert förfogande även.

Jag såg soffan på nätet, snygg! Rätt lik den nuvarande. Ska det vara 3 sittsigt? Såg en snygg på Ikea, Arild i tjockt skinn, annars har dom inte så mycket vad gäller soffor.

Kåre och jag åker till landet nu till tisdag, Leo bor här och byter miljö ett tag, kan ju även kolla mina blommor(tror jag i alla fall) Ni kan ringa på bildtelefonen ditut. Kram från farmor Karin

2009-07-10 @ 12:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0