Godmorgon

Publicerat: 2009-01-09 Kl: 09:07:12 | I kategori: Allmänt


Godmorgon! Tänkte bara bloggen en snabbis innan det är dags att åka till jobbet!
Noel och Jonas är redan på förskolan och jag ska strax ge mig iväg. Jobbar min senaste dag idag till kl. 17. Efter det är dte helg och då vet jag inte vad vi ska hitta på. Försöka träffa lite vänner tror jag!! Så om någon har något tips på fika som jag kan baka, någon paj, kaka eller annat mumsigt, så får ni gärna skriva!

Nej nu ska jag ta och ta på mig och åka till jobbet för ännu en arbetsdag! Känns riktigt bra måste jag säga!
Ha en toppendag!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Gör någon av dina goda pajer så blir dom glada =)

2009-01-09 @ 09:34:05
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0