Illamående eller?!

Publicerat: 2009-02-09 Kl: 19:59:30 | I kategori: Allmänt


Tidigt tidigt imorse vaknade jag av att jag inte mådde bra. Gick fram och tillbaka till toaletten innan jag tillslut kräktes. Det var inte lite heller. Kändes som hela jag tömdes på allt som fanns. Efteråt var jag skakig och alldeles trött, klockan var bara 5 på morgonen. Det finns nog inge jobbigare än att krökas som höggravid! Vet att jag gjorde det emd Noel oxå! Usch vad dte är jobbigt för magen. Ja ni kan ju säkert förstå...

Gick och la mig och somnade på en gång. Vaknade vid 8-tiden av en glad liten sprallig Noel. Så det var ju bara till att gå upp. Jonas var redan på jobbet. Jag däremot skulle inte jobba idag. Mitt vikariat är slut men dom har mig i åtanke om det dyker upp något mer. Som det självklart gjorde idag. Var ju tvungen att tacka nej idag Trots att jag mådde hur bra som helst.
Jag och Noel fick en riktig lugn hemma dag idag. Det behövdes för jag känner mig helt frisk och har fått behålla all mat! :-)

Jag vet inte riktigt varför det blev så. Antingen måste det varit något jag ätit eller graviditetsillamående! För magsjuk är jag inte. :-) Imorgon blir allt som vanligt igen!

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Skönt att det gick över lika fort som det kom =)

2009-02-10 @ 10:53:40
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: josephine *Elikas mamma*

GRATTIS NOEL PÅ 1½ årsdagen från oss =)

2009-02-10 @ 19:11:01
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0