Fredag den 13:e

Publicerat: 2009-02-13 Kl: 07:25:43 | I kategori: Allmänt


Blev ingen bloggning igår. Fick samtal tidigt igår morse om jag kunde komma och jobba idag (läs igår) Självklart kunde jag de. Snabbt upp och äta frukost och klä på mig och Noel. Jonas hade tur i oturen glömt sin mobil hemma och var tvungen att komma och hämta den. I samma veva kunde då han ta och köra Noel till förskolan medan jag åkte till jobbet. Skulle jobba till 17.00

När jag kom hem vart det bus och mys med familjen!!

Idag är det fredagen den 13:e februari! De flesta har ju 13 som otursnummer, speciellt fredag! Jag som själv är född den 13.e ser det inte som otur :-) hihi Men imorse så vaknade Noel redan kl 06 när Jonas alarm ringde. Hm, otur eller inte, det märker vi senare idag! Tänkte nog ta Noel och gå till öppna förskolan en sväng idag! Var så länge sen vi var där!

Imorgon är det Alla Hjärtans dag! Vad ska ni hitta på för mysigt och romantiskt då? Ska ni äta någon god middag? Skriv gärna en kommentar så jag får läsa!! :-)

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Vi ska ha en mysig förmiddag tillsammans hemma som familj öppna presenter och sedan ska vi gå ut HELA familjen och äta en god middag.

Sedan bli de vuxen mys när lill killen somna för natten... :)

2009-02-13 @ 10:30:42
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0