Nybakat

Publicerat: 2009-12-03 Kl: 23:26:50 | I kategori: Syskon


Det luktar nybakat i hela huset! Hur underbart är inte de. Nu äntligen har vi påbörjat julen. Vi har bakat lussebullar ikväll. Åh så gott det är och vad dom doftarunderbart! Jonas värmde glögg och vi fikade med glög och lussebullar. Levi som hade somnat strax innan 19 vaknade strax innan jag var färdig med bullbaket. Han stod upp i sängen och sken upp som en sol när jag kom. Han är ju helt underbar och han lyckas alltid charma till max. Ni som känner han och vet att han lägger huvudet på sne och ser söt ut. Det har han gjort hela kvällen haha!


Just nu är Jonas ute och åker bil med honom för nu ville han ju inte somna om Vanligtvis brukar vi göra tappra försök men efter så många nätter i rad som ingen av oss fått sova så orkar man helt enkelt inte. Jullov skulle inte sitta fel just nu. Jonas kommer nämligen att vara ledig från och med den 18 eller 19 december och nästan 3 veckor framåt. Såå skönt!

Idag har vi bara varit hemma och vilat och tagit det lugnt. Noel lämnade vi på förskolan till 9 imorse. Kallt var det ute. Nu gäller dte att klä sig bra. Hör och häpna jag fick sätta på honom vantar idag! Jonas slutade så pass tidigt att vi möttes upp på förskolan och hämtade hem Noel tillsammans! Noel blev alldeles till sig när han såg att pappa var med! Hemma sen så ville Noel spela Guitarr Hero. Han har nämligen en alldeles egen gitarr som ser nästan ut som Guitarr Hero gitarren. Han vill att man spelar tillsammans! När jag kom och frågade hur de gick när Noel och Jonas spelade så svarade Jonas:

-Vi rockar fett
varpå Noel svarar:
-Rocka fett

Hahaha helt underbar!


Mina små pepparkakor!

Julen -09






Kommentarer
Postat av: Tess

Hur söta pepparkakor som helst.:-)

Du dom där bullarna säger man inte nej till. Det började rinna i munnen på mig när jag såg dom. Synd att jag inte var ledig idag annars hade jag våldgästat dig!!!Men vi syns imorgon förhoppningsvis!!!

Massor av kramar

2009-12-04 @ 08:45:40
Postat av: Malin

åhh va dom e söta!!!

2009-12-04 @ 10:11:22
URL: http://amandahampus.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vilka söta pepparkakor :) och bullarna såg sjukt goda ut :D

Kramar Angelica

2009-12-04 @ 12:38:07
Postat av: Margareta Rosén

Det var nog dom godaste pepparkaks gubbar som jag har sett. Vilka härliga killar ni har. Farmor Margareta

2009-12-09 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0