Öppna-Premiär och Bild på hemsidan!

Publicerat: 2009-08-18 Kl: 21:57:28 | I kategori: Levi


Igår var det som jag skrev tidigare Noels första dag han skulle vara utan mig och Levi på förskolan. Det gick jättebra! Hämtade honom efter mellanmålet! han kommer från och med nu att gå 9-14,30 mån-tors och vara ledig alla skollov och klämdagar! Han trivs väldigt bra och hade haft jätteroligt! Han sjöng en ramsa om Igelkotten när han kom hem och berättade alla barnens namn som han kom ihåg! Charmtrollet!


Levi och Nick

Efter att vi lämnade Noel så åkte jag och Levi hem och åt frukost. Tog det lugnt innan det var dags att göra öppna-förskolan-höst-premiär. Först åt vi lunch tillsammans med Jossan och hennes barn innan ci gick ner till kl 13. Där mötte vi upp en av mina bästa vänner som fick barn 1 juni i år, en liten flicka. Fick visa runt lite grann. Det var väldigt många nya föräldrar på Öppna förskolan. Jätteroligt! Men klockan rann snabbt iväg och Levi han bara leka en kort stund innan det var dags att hämta hem storebror!


På kvällen åkte vi och hämtade vår tapet som vi beställt och blandade till färgen till alla 3 sovrummen!! Spännande nu närmar det sig!

Idag var det dags för förskolan för Noels del. Levi och jag åkte ner till öppna förskolan och mötte upp Jossan och hennes lilla Nick där. Inte alls lika mycket folk där idag! Levi har blivit riktigt nyfiken och uppmärksam på att det finns andra bebisar och barn runt omkring. Han riktigt står upp på armarna när han ligger på mage och börjar bli riktigt intresserad av leksaker som ligger framför honom! Han är verkligen i en riktig upptäckarfas nu! Men självklart så blir man trött efter det. Både Nick och Levi somnade mitt i leken! Vi var ensamma kvar och våra bebisar låg och sov. Jossan och jag passade på att ta kort på våra småpluttar! Även personalen tyckte att dom såg söta ut och fotograferade och frågade om hon fick lägga in bilden på deras hemsida! Självklart sa vi!!

Här är länken! Levi (4½ månad) ligger till vänster och Nick (1½ månad) ligger till höger



Eftersom våra små bebisar låg och sov var dte bara att packa ner dom i vagnen. Vi gick och hämtade Elika på förskolan och gick sedan och åt lunch tillsammans. Mia kom dit med hennes lilla mage som verkligen syns nu!! Så fiin! Vi stat och pratade en massa innan det var dags att röra sig hemåt för att ta med resten av familjen bort till IKEA! Jonas hämtade Noel idag vilket han blev väldigt glad över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0