Nu drar vi....

Publicerat: 2009-04-29 Kl: 09:53:54 | I kategori: Allmänt


Jag tar med mig barnen och drar ut på äventyr alldeles strax. Vi ska köra en roadtrip upp till vårat landställe uppe i Sala! Åh det ska bli så härligt att komma ut på landet! Jonas kommer att vara hemma och jobba. Han kommer upp till oss på lördag! Vi ska fira valborg ute på landet tillsammans med Pappa och systrarna!

Nej nu måste jag packa färdigt. hämta bilen, packa in packningen och barnen i bilen, sen drar vi....!!
ha det så bra här hemma, vi kommer hem på söndag!


Levi 1 månad
-Bilden tagen på Öppna förskolan igår!-




Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

trevlig ressa.. Söt bild

2009-04-29 @ 19:50:31
URL: http://livetsommammma.blogg.se/
Postat av: Margareta Rosén

Vilken härlig färglad bild. På sin 1 månadsdag. Jag längtar efter pojkarna. Trevlig valborg. Farmor

2009-04-30 @ 09:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0